České sdružení pro marketing

Novinky

Novinky

14.9.2016
Google uniká Seznamu

Dlouholetá vláda Seznamu nad českým internetem je ta tam. V létě se před něj dostal globální vládce Google, a postupně zvyšuje svůj náskok

Podle statistiky Toplistu, auditujícího návštěvnost webových stránek, předehnal už Google na českém trhu ve vyhledávání dlouholetou tuzemskou jedničku Seznam.cz. Náskok se zvyšuje od konce léta a pohybuje se přibližně v poměru 60 : 40. Nejde však zatím o oficiální měření.

'Přičetl bych to na vrub mobilnímu vyhledávání, které strmě vzrůstá a Google v něm nemá v podstatě konkurenci, takže je jasné, že musíme zbytku pelotonu ujíždět,' říká David Špinar, head of performance společnosti Google. Předtím osm let vedl agenturu H1.cz, zaměřenou na výkonnostní marketing.



Dobrý marketing, stejně jako dobrý bumerang, se Vám vždy vrátí...  
 

LITERATURA

Odborné publikace zabývající se problematikou marketingu a komunikace: 

  • Competetive Marketing, A Strategic Approach
    John O´Shaughnessy, 1992

  • Corporate identity design
    Veronica Napoles, 1998

  • Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci
    Petr Šindler, 2003

  • Jak komunikovat se zákazníkem
    Miroslav Foret, 2000

  • Marketingová komunikace - Nové trendy a jejich využití
    Petr Frey, 2005

  • Marketing management
    Philip Kotler, 2007 (12. vydání)

  • Media Relations není manipulace
    Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, 2004

  • Síla médií a jak ji měřit
    Kolektiv autorů, 2000 (překlad z orig. The power of the media and how to measure it)

  • Strategic Decision-Making
    Chris Gore, Kate Murray, Bill Richardson, 1993

  • Strategie – firemní komunikace
    Iveta Horáková, Dita Steskalová, Hana Škapová, 2000