České sdružení pro marketing

Novinky

Novinky

14.9.2016
Google uniká Seznamu

Dlouholetá vláda Seznamu nad českým internetem je ta tam. V létě se před něj dostal globální vládce Google, a postupně zvyšuje svůj náskok

Podle statistiky Toplistu, auditujícího návštěvnost webových stránek, předehnal už Google na českém trhu ve vyhledávání dlouholetou tuzemskou jedničku Seznam.cz. Náskok se zvyšuje od konce léta a pohybuje se přibližně v poměru 60 : 40. Nejde však zatím o oficiální měření.

'Přičetl bych to na vrub mobilnímu vyhledávání, které strmě vzrůstá a Google v něm nemá v podstatě konkurenci, takže je jasné, že musíme zbytku pelotonu ujíždět,' říká David Špinar, head of performance společnosti Google. Předtím osm let vedl agenturu H1.cz, zaměřenou na výkonnostní marketing.



Dobrý marketing, stejně jako dobrý bumerang, se Vám vždy vrátí...  
 

O NÁS

České sdružení pro marketing (ČSPM) je organizací, jež sdružuje marketingové pracovníky a zájemce o marketing formou kolektivního a individuálního členství.

Z původního poslání co nejvíce přispívat k rozšíření marketingu v ČR se v současné době zaměřujeme především na podporu komunikace mezi marketingovými odborníky, zpřístupňujeme nové trendy a technologie související s oborem marketingu široké veřejnosti, upozorňujeme na potřeby zvyšování kvality marketingového řízení a marketingových činností.

Naší trvalou snahou je zvyšování etické úrovně, kvality a prestiže marketingu a marketingových služeb.

Stanovy - ke stažení ZDE

Etický kodex - ke stažení ZDE