České sdružení pro marketing

Novinky

Novinky

14.9.2016
Google uniká Seznamu

Dlouholetá vláda Seznamu nad českým internetem je ta tam. V létě se před něj dostal globální vládce Google, a postupně zvyšuje svůj náskok

Podle statistiky Toplistu, auditujícího návštěvnost webových stránek, předehnal už Google na českém trhu ve vyhledávání dlouholetou tuzemskou jedničku Seznam.cz. Náskok se zvyšuje od konce léta a pohybuje se přibližně v poměru 60 : 40. Nejde však zatím o oficiální měření.

'Přičetl bych to na vrub mobilnímu vyhledávání, které strmě vzrůstá a Google v něm nemá v podstatě konkurenci, takže je jasné, že musíme zbytku pelotonu ujíždět,' říká David Špinar, head of performance společnosti Google. Předtím osm let vedl agenturu H1.cz, zaměřenou na výkonnostní marketing.



Dobrý marketing, stejně jako dobrý bumerang, se Vám vždy vrátí...  
 

HLAVNÍ STRÁNKA

Vážení přátelé,

vítejte na stránkách Českého sdružení pro marketing – sdružení profesionálů v marketingu.

Obor marketingu a komunikace se sice musí opírat o teoretické poznatky, ale jeho vývoj jde tak rychle dopředu a je tak různorodý, že každodenní kontakt profesionálů a čerpání nových podnětů z praxe je nevyhnutelné.

Profesionálové v oboru proto vytvořili asociaci odborníků, která jim umožňuje sdílet zkušenosti, navazovat přátelství i obchodní vztahy, rozvíjet svůj profesní potenciál.

ČSPM pro takový kontakt představuje přirozenou platformu. Vytváří formální i neformální příležitosti pro setkávání členů, výměnu kontaktů a poznatků, navazování vztahů s příbuznými obory (reklama, PR, informační technologie, média, vydavatelství apod.).

Jako nosný pilíř našeho loga jsme zvolili symbol bumerangu, který má s marketingem v určitém spojení lecos společného.

„Marketing, stejně jako bumerang, je potřeba velmi dobře zacílit a ve správný čas vypustit. Dobrý marketing, stejně jako dobrý bumerang, se Vám vždy vrátí!“